Story TLRS na oslavu 3. narozenin rozdají 3 dárky

27. 6. 2018 – Piero Šesták, Kuba Novák, Šimon Vodrážka – to jsou 3 zakladatelé agentury Story TLRS, kterým se za 3 roky podařilo vybudovat 30členný tým pracující pro nadnárodní společnosti, jako je Reebok nebo Henkel, a lokální giganty, mezi které patří Sazka nebo Becherovka. Agentura se 3. narozeniny rozhodla náležitě oslavit, a proto 2. 7. spustila kampaň, ve které 3 vybraným projektům nebo firmám nabídne jednu ze svých služeb. Zdarma.

Video, online reklama nebo microsite?

Možnosti digitálního světa každým dnem rostou, a tím narůstají i požadavky klientů. „Jsem rád, že se nám společně s Kubou a Šimonem podařilo postavit silný tým plný nadšených lidí, kteří mají drive neustále se vzdělávat a posouvat dopředu, a jsou tedy schopni našim klientům přinášet špičkové služby. Zároveň jsme vděční těm, kteří v nás v našich začátcích vložili důvěru a dali nám šanci. Rádi bychom se proto odvděčili a našimi službami pomohli ostatním s jejich aktivitami,“ říká Piero Šesták, CEO.
Přihlásit se může jakýkoliv projekt, malá firma, podnikatel nebo nezisková organizace a vybrat si z široké nabídky online služeb: vizuální identita, microsite, online reklama, video, fotografie, konzultace sociálních sítí… Agentura následně ze všech zájemců vybere tři, kterým splní jejich přání. Deadline pro přihlášení je 10. 8. 2018. Více se dozvíte na https://3roky.storytlrs.cz/.

Story TLRS

Story TLRS je pražská full-service digitální agentura, kterou v roce 2015 založili Piero Šesták, Šimon Vodrážka a Jakub Novák. V rámci svých služeb nabízí social media, digitální kampaně, branding, kreativu, audiovizuální produkci, web a product development. Mezi její klienty patří ČSOB, Karlova Univerzita, Reebok, Sazka a další.